O nas – tekst łatwy do czytania

Informacja w zakresie działalności Centrum Sztuki w Oławie w języku łatwym do czytania i zrozumienia, ETR 


To nasz znak rozpoznawczy, nasze  LOGO.


Centrum Sztuki w Oławie organizuje:


  • koncerty
  • spektakle teatralne
  • seanse kinowe
  • zajęcia artystyczne 
  • konferencje
  • imprezy plenerowe

Nasze działania realizowane są w dwóch budynkach: 

  1. OWE Odra, ul. Młyńska 3 w Oławie
  2. Ośrodku Kultury, ul. 11 Listopada 27 w Oławie

Organizujemy również koncerty i inne spotkania na terenie Oławy, np. na terenie zielonym za Ośrodkiem Kultury, w Parku Miejskim, Rynku, na placu przy ul. Młyńskiej.


Budynek OWE ODRA, ul. Młyńska 3, Oława



Tu mieści się KINO ODRA 


To jest znak rozpoznawczy kina, LOGO

W budynku OWE Odra znajduje się sala widowiskowo-kinowa na 345 osób, gdzie organizowane są koncerty, spektakle teatralne. Jest to też sala kinowa, w której wyświetlane są filmy na dużym ekranie. W tym budynku są również dwie sale konferencyjne, w których organizujemy różne spotkania.


Recepcja – kasa


Tutaj kupisz bilety do kina, na koncert, spektakl teatralny.

Dowiesz się co i kiedy gramy w kinie, jakie są zaplanowane koncerty i spektakle teatralne. 

W recepcji możesz też spytać o wszystkie interesujące Cię rzeczy.

Jest tu również sklepik, w którym kupisz przedmioty z logo Centrum Sztuki i Urzędu Miasta w Oławie na przykład: kubki, gry i tym podobne.


Kawiarnia Kinova – przed obejrzeniem filmu w kinie możesz kupić tu napoje i przekąski



Kontakt:


Do Centrum Sztuki w Oławie możesz przyjść, zadzwonić, napisać maila.

Adres: ul. Młyńska 3, 55-200 Oława

Kasa – recepcja czynna jest:

od wtorku do piątku od 12.30 do 20.30 (lub 15 min. po rozpoczęciu ostatniego seansu)

od soboty do niedzieli – godzinę przed pierwszym seansem/wydarzeniem oraz 15 min. po rozpoczęciu ostatniego seansu/wydarzenia 

Nr telefonu: 71 735 15 70

E-mail: recepcja@kultura.olawa.pl, bilety@kultura.olawa.pl

Sekretariat II piętro pok. 203:

czynny od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do 16.00

w sobotę i niedzielę sekretariat jest nieczynny

Do sekretariatu dostaniesz się klatką schodową bądź windą.

Nr tel. 71 735 15 75

E-mail: sekretariat@kultura.olawa.pl

Z Dyrektorem Centrum Sztuki w Oławie możesz skontaktować się za pośrednictwem sekretariatu.


Gdzie jest Centrum Sztuki w Oławie? 


  • 450m od PKS-u w Oławie (6 minut idąc pieszo)
  • 450 m od Ratusza i Rynku w Oławie (6 minut idąc pieszo)
  • 550 m od Ośrodka Kultury w Oławie (7 minut idąc pieszo)
  • 600 m od Urzędu Miejskiego w Oławie (10 minut idąc pieszo)

Czy budynek jest dostosowany dla osób z niepełnosprawnością?


Budynek jest dostępny dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Wejście jest oznaczone. 

Następnie należy, skręcić w prawo i za drzwiami jest wejście do windy, którą dostaniesz się na hol czyli parter, I i II piętro. W windzie jest opis co znajduje się na kolejnych piętrach.

Nie zawsze drzwi dla osób niepełnosprawnych są otwarte, w takiej sytuacji użyj dzwonka.


Do budynku możesz wejść z psem asystującym.


Możesz przyjechać do nas samochodem: 


Za budynkiem są miejsca parkingowe na miejskim parkingu. Nie ma specjalnego miejsca dla osób niepełnosprawnych.


Ośrodek Kultury w Oławie, ul. 11 Listopada 27, Oława


W budynku Ośrodka Kultury  jest sala na 160 osób, gdzie organizowane są kameralne koncerty i spektakle teatralne. W tym budynku są sale, w których prowadzone są kursy i warsztaty artystyczne, czyli nauka np. malowania, tańca. Jest też sala konferencyjna, w której organizujemy różne spotkania.

Po wejściu do budynku po prawej stronie jest okienko kasy. Tutaj na godzinę przed spektaklem czy koncertem, który odbywa się w Ośrodku Kultury można również kupić bilet.


W tym budynku jest galeria OKO 


  • to miejsce gdzie można zobaczyć wystawy malarstwa, fotografii lub rzeźby

Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Oławie


Jest to miejsce, gdzie emeryci i renciści (osoby, które nie wykonują pracy zawodowej) spotykają się, mają zajęcia np. gimnastyczne, artystyczne, uczą się języków obcych.


Kontakt:


Do Ośrodka Kultury w Oławie możesz przyjść, zadzwonić, napisać maila.

Adres: ul. 11 Listopada 27, 55-200 Oława

Nr telefonu: 713132829

Kursy, warszaty – wewnętrzny 23, e-mail: kursy@kultura.olawa.pl

Wystawy, galeria OKO – wewnętrzy 23, e-mail: eg@kultura.olawa.pl

Administracja – wewnętrzny 24, e-mail: ep@kultura.olawa.pl


Gdzie jest Ośrodek Kultury w Oławie? 


  • 450 m od Ratusza w Oławie, Rynku (6 minut idąc pieszo)
  • 550 m od OWE Odra – Kina Odra (7 minut idąc pieszo)
  • 550 m od Urzędu Miejskiego w Oławie (7 minut idąc pieszo)
  • 800m od PKS-u w Oławie (11 minut idąc pieszo)

Czy budynek jest dostosowany dla osób z niepełnosprawnością? 


Budynek jest dostępny dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. 

Przed wejściem jest podjazd

Wewnątrz budynku są dwie platformy. Dzięki nim osoby na wózku inwalidzkim mogą wejść do Galerii OKO, sali widowiskowej i konferencyjnej.


Możesz przyjechać do nas samochodem: 


Przed budynkiem są miejsca parkingowe. Nie ma specjalnego miejsca dla osób niepełnosprawnych.

Do budynku możesz wejść z psem asystującym.

Dokładny opis dostępności budynków znajdziesz w deklaracji dostępności.

Strony internetowe Centrum Sztuki w Oławie: 

www.kultura.olawa.pl

www.bip.cs.olawa.ig.pl