W Centrum Sztuki w Oławie dbamy o to, aby wszystkie działania były zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi standardami etycznymi. W związku z tym, wprowadziliśmy Regulamin zgłoszeń sygnalistów, który umożliwia zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości w sposób zapewniający ochronę danych osobowych sygnalistów i jest zgodny z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów.
Zgłoszenia można przekazywać na jeden z poniższych sposobów:
- Mailowo: poprzez wysłanie zgłoszenia na dedykowany adres e-mail: zgloszenia@kultura.olawa.pl
- Listownie: wysyłając zgłoszenie na adres korespondencyjny Centrum Sztuki w Oławie, ul. Młyńska 2, 55-200 Oława, z dopiskiem „Zgłoszenie naruszenia prawa”
- Ustnie: podczas osobistego spotkania z Pełnomocnikiem ds. zgłoszeń. Spotkanie jest przeprowadzane w warunkach zapewniających poufność, pomiędzy sygnalistą, a Pełnomocnikiem ds. zgłoszeń, w terminie uzgodnionym pomiędzy uczestnikami spotkania, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Pełnomocnika ds. zgłoszeń wniosku od sygnalisty w tym przedmiocie.
Pełen Regulamin zgłoszeń oraz szczegółowe informacje dostępne są w tej zakładce.
REGULAMIN ZGŁOSZEŃ SYGNALISTÓW
ZAŁĄCZNIK NR 1 FORMULARZ ZGŁASZANIA NARUSZENIA PRAWA
ZAŁĄCZNIK NR 2_REJESTR ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
ZAŁĄCZNIK NR 3_OŚWIADCZENIE PRACOWNIKA ZLECENIOBIORCY